[VIDEO] SANGKAKAN BURUNG ENGGANG, BILA TENGOK DGN DEKAT, SEMUA ORANG JERIT MENJERIT TERKEJUT.

Langit sana muncul seekor burung yang pelik. Mereka cepat rakamkan dan cuba zoom in, tengok apa yang pelik sangat dengan burung tu.

Bila zoom in betul-betul buat mereka terkejut!!Tu bukan burung biasa, seakan-akan burung purba yang datang dari zaman dinosaur jer!!

Zaman dinosaur memang ada banyak jenis haiwan yang luar biasa. Banyak ahli arkeologi telah temui banyak fosil-fosil yang berkaitan dengan haiwan seperti dinosaur.

Lepas fosil-fosil dikaji mereka dapati mereka ialah haiwan-haiwan yang datang dari masa yang sangat lama, sampai berjuta-juta tahun pun ada.

Kalau haiwan purba nie muncul pada zaman sekarang, pasti akan buat banyak orang terkejut!

Seperti yang ditunjukkan dalam video di bawah tu, mereka yang jumpa “burung pelik” nie cepat-cepat ambil kamera dan rakamkan burung nie sebagai bukti.

Lepas zoom in memang buat semua orang tergamam jer.. rasa tak mungkin jer, tapi memang berlaku di depan mata mereka buat mereka rasa tidak mempercayai!

Video ni dapat lihat burung nie telah terbang untuk seketika dan hilang di depan mereka dah.

Tidak tahu dia terbang ke mana dan tidak tahu apa yang berlaku kepada burung tu seterusnya. Mari sama-sama kita tonton video nie, dan jangan lupa tekan like dan share ya.

Kredit : medialetop

Menarik Seterusnya…

GADIS INI MULA-MULA MERANCANG NAK ISI MINYAK LEPAS TU NAIK KERETA LARIKAN DIRI..TAPI KAWANNYA YANG BODOH BUAT DIA ‘TERBANG TINGGI’

Nak tipu minyak, tengok apa yang berlaku seterusnya.. kan dah kena!

Kes ini berlaku di negara luar. Seorang gadis dari negara luar, bersama kawan dia pergi isi minyak kat Mt Warren Park Caltex pada bulan April. Kumpulan ini dikatakan sudah ada rancangan yang sempurna untuk curi minyak.

Dalam rakaman CCTV, boleh lihat gadis turun dari kereta dan isi minyak ke dalam kereta. Semasa menunggu minyak isi penuh, gadis nie sentiasa tengok sekeliling, tengok masa yang paling baik untuk larikan diri kononya.

Tetapi sebelum habis pam minyak, ada seorang pekerja tiba-tiba datang rasa cam nak tanya sesuatu jer. Tapi kawan dia dalam kereta terus rasa cemas dan tekan minyak cuba nak larikan diri.

Tapi dia lupa gadis tu masih belum habis isi minyak, kereta yang tiba-tiba bergerak dengan pantas buat gadis tu kena saluran pam dan “terbang tinggi” lepas tu jatuh ke atas lantai.

Curi minyak bukan sesuatu perkara yang baik. Kalau semua orang datang isi minyak secara percuma, pasti akan buat petrol minyak menanggung kerugian yang besar.

Kes ini adalah contoh yang tidak baik, dan boleh lihat dalam video tu, gadis tu terus kena balasan daripada tuhan. Jom sama-sama kita tonton video nie dan jangan lupa share ya

Sila tonton video:

Sumber : dharian/ceritaviralhq via Kakitular

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *