Lepas Terl4njur, Janda Tu Minta RM20K Kerana Janda Tu Hamil, Aku Bdoh Boleh Bagi RM20K Tu Sehingga Akhirnya Terbongkar Sesuatu

Beberapa bulan kawin aku tak sentuh ana pun bagi aku dia perempuan yg kolot dan ana juga tidak pernah minta aku sentuh

Salam min. Hide kan profil aku, aku berkahwin dengan ana )bukan nama sebenar). Ana pilihan ibuku, aku boleh lah dikatakan seorang lelaki yang bekerjaya, gaji mencecah 10k.

Ana pula seorang wanita solehah, solat 5 waktu dan taat setia. Tapi min, aku tak boleh cinta kan ana. Mungkin kerana ugutan ibu, kalau aku tak kawin dengan ana, ibu tak mengaku kalau aku anak nya dan tak halal kan air susu nya.

Ana ni anak yatim piatu. Lawa memang lawa, tapi aku tak tertarik dengan dia sebab dia tak pandai bergaya. Pakaian kolot, dia suka pakai baju longar, pakai tudung labuh sampai ke perut, sedangkan aku suka perempuan yang berbaju menampak kan tubuh badan..

Beberapa bulan kawin aku tak sentuh ana pun bagi aku dia perempuan yg kolot dan ana juga tidak pernah minta aku sentuh. Dia senyap2 je. Kami tidur sebilik sebab mak aku yang suruh. Tapi aku tidur bawah lantai.. dia tak pernah nak goda aku.

Dan aku tak tertarik dengan dia langsung sedangkan dia perempuan yang ayu. Aku hanya tertarik dengan perempuan seeksi..

Di ofis, aku suka mengusik awek2 yang suka mengoda, dan akhirnya aku sangkut dengan janda anak 3. Sebelum tu aku memang ramai awek. Tapi aku lebih tertarik dengan janda ni.. dia pandai goda aku, dia pandai ambil hati aku, dia pandai masak kan makanan kegemaran aku.. sedangkan ana, ana tau masak.

Tapi lepas masak, dia tak pandai nak teman aku makan, ana panggil nama aku je. Sedangkan janda ni pandai pangil aku hubby..

Sampai lah satu saat, aku terlnjur dengan janda ni. Dan dia hamil, dia cakap aku kena kawin dengan dia, kalau tak dia akan bongkar dengan ana, aku tak kisah pun kalau dia nak bongkar, tapi aku risau mak aku tahu. Janda ni cakap kalau aku taknak kawin dengan dia, aku kena bagi dia 20k.

Allahuakbar, sedangkan ana aku tak pernah bagi duit sebanyak tu. Ana jenis tak pandai meminta2. Ana jenis yang redha..

Demi menjaga nama baik ibuku. Aku terpaksa bayar 20k untuk janda tu.. dan akhirnya aku tau janda tu ramai teman lelaki. Dan aku tak tahu itu anak siapa. Rasanya aku sudah ditipu atas kebodhan aku sendiri..

Pernah sehari aku demam, masa tu ibuku tak ada dirumah, ana yang jaga aku, aku tak sangka ana pandai jaga aku, ana beri aku makan, lap badan aku, tak sangka ana ni seorang wanita yang hebat, pernah sekali ana ajak aku solat, aku malu min, aku tak reti solat, ana ajar aku solat, Alhamdulillah min, lama kelamaan aku dah tahu solat. Aku dah jadi imam untuk ana..

Lama kelamaan aku dah mula jatuh cinta pada ana.. aku dah mula sentuh dia, ternyata ana bukan seperti perempuan2 yang aku kenal. Namun aku buat salah besar min. Walaupun aku cinta kan ana, aku tergoda dengan seorang wanita berumur 16 tahun. Ya aku salah min. Aku curang dengan ana, dan akhirnya kantoi..

Ana tak nak maafkan aku min, dia pergi tinggal kan aku. Dia nak bercerai. Aku merayu memohon ampun, tapi ana tak nak min. Dan rupanya ana tengah hamil 5 minggu min. Allahuakbar.. Ana maafkan abang abang dah insaf

Lepas terl4njur, janda tu minta RM20K kerana janda tu hamil, Aku bdoh boleh bagi RM20K tu sehingga akhirnya terbongkar sesuatu

Sumber Kuasaviral

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *