Gempar!! Guru TIBA-TIBA Buka Baju & Rogol Pelajar Comel, Lihat Apa Yang BERLAKU 5 Minit kemudian …

Seorang guru di sebuah sekolah menengah di Guangxi mengejutkan ramai apabila dia berbogel dan cuba merogol salah seorang pelajar di situ, dalam kejadian yang berlaku pada waktu persekolahan.
Guru terbabit dikenali sebagai Huo, 30, dan dilaporkan mengalami masalah mental.
Pelajar yang cuba dirogolnya itu berjaya diselamatkan oleh guru-guru lain di sekolah berkenaan dan mangsa dilaporkan tidak mengalami sebarang kecederaan.
Menurut polis, Huo sebelum ini menerima rawatan sakit jiwa pada 2011 dan dua tahun selepas itu, dia disahkan sihat dan boleh kembali meneruskan tugas.
Bagaimanapun pihak sekolah meletakkan Huo untuk bertugas di dalam makmal sahaja dan dia tidak dibenarkan mengajar.
Sepanjang lima tahun ini,Huo berjaya melaksanakan tugasnya dengan baik.
Susulan insiden berkenaan, pihak sekolah telah menghubungi polis dan keluarganya. Dia juga dibawa ke hospital untuk menjalani rawatan

Membuka baju di depan seluruh murid adalah hal yang tidak akan pernah dilakukan oleh guru manapun. Namun bagi guru Biologi di Groene Hart Rijnwoude School, Belanda, Debby Heerkens, membuka bajunya menjadi cara yang ampun untuk mengajar.

BERITA TERKAIT
[Video] Robot raksasa Donald Trump bikin kocar-kacir imigran Meksiko
[Video] Telaten, pria ini memasak lasagna terimut di dunia
[Video] Bocah enam tahun piawai kemudikan mobil pengeruk
Namun, Debby sebenarnya tidak benar-benar membuka bajunya. Sebelumnya, dia juga memakai baju berbahan spandek yang sudah dilukis dengan bentuk anatomi tubuh manusia.

Seolah meninggalkan cara lama yang menggunakan peraga seperti kerangka manusia, gambar, dan lainnya, Debby lebih memilih cara ini untuk membuat muridnya mengerti tentang anatomi tubuh. Selain itu, cara ini juga nyatanya lebih menarik perhatian murid.

Sumber: merdeka

Artikel Yang Berkenaan :

CCTV Sekolah Bongkar Perangai Syaitan GURU GANTI!!!…Ini Rupanya Punca Pelajar Berada Selama Sejam Dalam Tandas Guru Amat Mengejutkan!!!…

Gambar Sekadar Hiasan

Sejam Pelajar Dalam Tandas Guru, Akhirnya CCTV Sekolah BONGKAR Perangai Syaitan Guru Ganti !!! | Siapa sangka hari ini sekolah pun sudah tidak selamat untuk murid-murid. Minggu lepas, seorang murid Tahun 3 dilaporkan telah lambat hadir ke perhimpunan sekolah namun punca sebenar yang menyebabkannya lewat memang amat mengejutkan.

Sudah pasti semua tahu jika seseorang murid telah melanggar peraturan sekolah mereka akan ditahan oleh pengawas mahupun guru. Menurut Laman Lobak Merah, pada hari kejadian di mana murid tersebut dikatakan telah lambat hadiri perhimpunan, dia telah ditahan dan disoal namun murid tersebut gagal memberi penjelasan yang jelas.

Apabila ditanya, murid itu hanya mendiamkan diri dan enggan menjawab sebarang soalan yang akan mendedahkan lokasi sebenar keberadaannya sebelum sesi perhimpunan bermula.

Namun, tidak lama selepas itu mereka berjaya mendapatkan jawapan dengan bantuan rakaman CCTV di sekolah tersebut. Bagaimanapun, rakaman tersebut telah mendedahkan sesuatu yang mengejutkan.

Melalui rakaman itu, murid tersebut dilihat kerap menyinggah ke tandas guru lelaki tetapi bukan atas niat untuk ponteng sekolah. Sesuatu yang aneh telah terjadi setiap kali pelajar tersebut memasuki tandas guru tersebut.

Rupa-rupanya terdapat seorang guru lelaki yang muncul setiap kali murid tersebut memasuki tandas guru. Anehnya, setiap kali pelajar itu ke tandas, mereka berdua hanya akan keluar satu jam kemudian. Ada benda tak kena ni!

Akhirnya segalanya terbongkar dan mereka mendapat tahu bahawa guru ganti yang telah mengajar murid itu sejak Tahun 1 telah melakukan perbuatan tidak bertamadun dengan mengajak murid itu ke tandas semata-mata untuk memuaskan nafsunya.

Selama satu jam berada di dalam tandas itu, guru tersebut telah menyentuh dan mencabul kanak-kanak berusia 9 tahun itu. Bukan itu sahaja, mangsa tersebut juga terpaksa menyaksikan aksi guru itu melakukan onani di depan matanya sendiri.

Kini, pendidik yang berusia 27 tahun itu telah pun dipecat beberapa hari selepas rahsianya terbongkar. Kes tersebut telah diserahkan kepada pihak polis untuk menjalankan siasatan lanjut.

Apa kata anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Kongsi Ya. Terima Kasih..

Sumber: Awanbiru via Ohgebang

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *