DIKECAM NETIZEN GARA2 UPLOAD VIDEO INI, NINA ISKANDAR DIGELAR ‘KURANG CERDIK’

Pelakon Nina Iskandar, 27, berkongsi sebuah video yang telah mengundang kecaman netizen di akaun Instagram (IG) miliknya.

Semuanya gara-gara watak Sofea dalam drama bersiri Cinta Bukan Kristal.

Rata-rata peminat mengecam Sofea kerana menghilangkan diri lalu meninggalkan anak-anak bersama suaminya.

“@mawarcta: Jenis ni pun mmg tak layak jadi ibu. Ibu yang bertanggungjawab akan melindungi anak anak walaupun apapun cara. Inilah ibu yang bodoh zaman sekarang. Yang mangsa adalah anak-anak. Kalau aku pun akan cari isteri lain.”

“@fvirrrrry: Baliklaaaa sofea. Sakit hati tengok si Aryana tu buat dekat anak-anak gituu.. erghhh.”

“@oncuzaidan: Ni pun satu asyik nak lari rumah je.”

“@watybaha: Sofea oh sofea..Sampai bila awak nak menghilangkan diri?Sedarkah awak bahawa anak-anak awak sangat rindukan awak dan terseksa dek perilaku perempuan tu? Jangan nanti awak yang menyesal takde penghujung. Waktu tu awak lari ke mana pun takde siapa yang akan rindukan awak lagi.”

Nina membawa watak seorang isteri kepada Sharnaaz Ahmad.

Walaupun Nina mengetahui suaminya mempunyai teman wanita lakonan Ayda Jebat, namun dia hanya mendiamkan diri tanpa mengambil tindakan.

Baru-baru ini pelakon Ayda Jebat turut sama menerima kutukan netizen akibat lakonannya dalam drama itu.

Sumber: Gempak.com

Artikel Seterusnya..

“Bonda Tak Malu Menceritakan Aib Sendiri, Demi…” – Ibu Aliff Syukri Akui Pernah Tak Bahagia Walaupun Miliki Segalanya

“Bonda Tak Malu Menceritakan Aib Sendiri, Demi…” - Ibu Aliff Syukri Akui Pernah Tak Bahagia Walaupun Miliki Segalanya

Usahawan Rozita Ibrahim akui pernah rasa tidak bahagia walaupun memiliki segalanya termasuk harta dan kekayaan dunia.

Ibu kepada Datuk Seri Aliff Syukri itu memberitahu ketika usia 40 tahun dia telah membuat keputusan untuk memilih hala tuju hidupnya bagi mencari kebahagiaan.

“Masa umur saya 40 tahun saya decide nak settle distinasi life ni nak pilih arah kemana, rumah ada, kerja ada, anak-anak dh cukup .Cuma saya tak rasa bahagia pun walau semua serba ada..Setelah 40 tahun saya mencari..tak jumpa-jumpa. Ingatkan dah ada banglo dan berduit akan bahagia Saya meronta nak sangat rasa happy.

“Bonda (saya) tak malu menceritakan aib bonda demi membimbing siapa pun yang nak ambikl dari cerita silam saya untuk ”mencari jiwa yg hilang. dan mencari cinta manusia terus sy sakit” tulisnya.

Rozita mendedahkan perkara tersebut menerusi ruangan Instagram (IG) miliknya.

Selain itu, Rozita kemudian memberitahu dia mengadukan kemusykilannya itu kepada seorang ustaz.

“Saya tanya guru yang saya hormati Ustaz Dasuki soalan saya ” akak tak bahagia, bagaimana saya nak bahagia terasa panas dan sakit sangat dada saya. Saya xjahat ustaz , saya solat dan jalankan tangungjawab sebagai muslim. Saya isteri yang baik dan rajin..bla bla bla” saya adu padanya.

“Katanya mungkin solat dan wuduk akak tak betul ..Akak belajar dulu betulkan wuduk lepas tu betulkan solat dan bacaan dalam solat..baca lah Quran setiap hari..Solat taubat sebanyaknya Amalkan AlMathurat..luruskan niat dn Akak akn jumpa yg dicari.

“Lama saya cari akhirnya jumpa dalam persoalan diri saya ini untuk bahagia dengan saya mulakan mengenal diri sendiri dulu.Aadakah saya dlm golongan sabar atau tak “yang membezakan mukmin atau org munafik”

“Sepatutnya, say wajib melupakan dan memaafkan kesalahan orang lain dan melepas ingatan saya pada mereka..sejak tu saya jumpa penawar jiwa sy yg kosong dan keluh kesah ..Sebab saya yakin “tak akan berlaku satu apa pun tanpa izin Allah..Dan manusia memang zalim pada dirinya sendiri ..Rosak kerana perhiasan dunia sehingga mensia-siakan waktu,” tulisnya lagi.

Sumber : gempak.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *